Saturday, November 11, 2006

11 november 11:11

och så har galenskapen återigen kommit till byn. karnevalen är invigd. på väg till banken såg jag en del folk i fula kostymer och med öl i handen. det är dock inte riktigt samma nivå på galenskapen som det är i februari då själva karnevalen äger rum. kanske kommer det senare ikväll. det återstår att se. jag har dock inga planer på att spöka ut mig den här helgen. ännu inga planer på att gå ut ens. har ev en sjukling att ta hand om. han sover nu. ojade nåt om halsont den minut han nyss var vaken för att trycka i sig en berliner. låter honom sova. kanske är halsontet borta om nån timme bara han får vila lite.

hittade en schysst klädbutik i torsdags påväg till den dansk/norska konserten. vill gärna gå dit och kolla in kläder. verkade som de hade en del schyssta grejer. antagligen dyrt dock. fast kolla kan man ju alltid göra. ska se om jag kan få ut slöfocken senare (förutsatt att han inte är sjuk på riktigt förstås). måste iallafall till dm och handla blekning och tjejstuff innan de stänger. ska höra med haiko om han kanske kan klippa och bleka mitt hår till veckan. det vore inte helt fel. det börjar bli lite långt nu...



den nya iPod-schuffle är snig och massa liten! ge mig!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home