Sunday, May 13, 2007

såhär bor jag...

...och min nysydda rullgardin :D

hopklipp eftersom jag inte orkade klättra upp på loftet och ta bilderna därifrån...

jag gillar min nya gardin massvis!!!

synd att lat-philip inte kom förbi ikväll med borrmaskinen. då hade gardinstången hängt på riktiga hållare och inte på gamla, övermålade stålpinnar som nån gång kanske fungerat som gardinstångshållare. montering får ske imorrn istället. eller när philip fått tummen ur och masat sig hit.

nu ska jag krypa till kojs. gardninen är nedrullad, färdig att skydda mot eventuell morgonsol. yey!

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hej! Jag har funderat hur det gick med gardinen och nu syns den ju här - blev jättesnyggt! Jag kan också meddela att vi kan ses i sommar för i juli drar jag ner till D-staden. Kram/ Meg

10:06  

Post a Comment

<< Home