Saturday, March 17, 2007

opepp

jag är så sjukt opepp. det tar emot att sätta sig på cykeln och dra hem till philip för ännu en lördag med samma människor, samma musik och samma... allt. funderar på att gå och lägga mig och strunta i att dra dit. jag har ingen lust. (jag önskar jag hade lust)

något att glädjas åt är dock att rummet börjar snygga till sig här hemma. har fått upp expedit och ivar (den sistnämnde dock något ostabil. glömde köpa en del i byggsatsen). på fredag åker vi till ikea igen. då inhandlas fåtölj och bordsplatta. bland annat. måste se till att få upp de nyköpta gardinerna också. har köpt vita som släpper igenom ljus som insynsskydd och tjocka vita med gröna och blåa tjocka linjer att ha på sidorna som väggsynsskydd. väggarna är nämligen extremt fula vid fönstret. ena iallafall. av någon anledning har jag en inbyggd tvålkopp och övertapetserat kakel i ena hörnet. jävligt fult.

om några veckor åker jag till norge för snowboarding med familjen. det ska bli härligt. ser fram emot det massvis. och på hemvägen blir det lunch med emli i sthlm. det ser jag också fram emot massvis. hon saknas i köln...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home