Thursday, February 01, 2007

balt... balthazar!!

imorrn klockan 15 for jag nyckeln. wiho! do konkas kartongerna upp ockso och JAG FLYTTAR IN!

po min födelsedag hade jag fest i hennes och philips lägenhet. alla var där (nästan). mina nya kombos var väl omtyckta av alla och henne lovordade dem dan därpo. bra tecken. jag fick schyssta presenter ockso: vitamindryck samt vitaminkapsel, handkräm, olivolja med tillbehör, ljus, ibiza-schal och ett stulet askfat. under kvällen drack jag mer alkohol än jag druckit totalt det senaste halvoret, men longsamt so det blev bara lite vingligt. bra so :)

nu är jag alltso 21. nu har jag nott höjdpunkten po livet. 21 är nog den bästa oldern...

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Oj, shit! Grattis i efterskott Linnéa!!!! Hm.. lite dålig jag känner mig nu för att det datumet har krypit ut ur mitt huvud.. Förlåt! GRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTISGRATTIS!!! Roligt att höra att ditt kalas var bra och att du snart får flytta :)

09:26  

Post a Comment

<< Home