Tuesday, December 19, 2006

Vad har jag glömt?

nu tror jag att jag packat allting för jullovet. ovanligt lätt packning måste jag säga. trots alla julklappar är jag bara uppe i 10 + 4 kilo. så nu är jag frågan; vad har jag egentligen glömt? alla julklappar är nerpackade (utom de jag måste köpa imorrn på morgonen ^^). lite kläder har jag också med, räknar med att jag har en del där hemma. mjukisbrallor och sånt. onödigt att dra ^^ det svenska mobilkortet är också nerpackat tillsammans med visakort och nyckel. jag kommer inte på nåt jag glömt...

förresten... är det nån snö så jag måste ta vinterskorna eller räcker stövletterna?


---------
mittwoch
09:00 stiga upp, duscha.
10:00 handla sista julklapparna
10:15-20:00 jobbajobbajobba
20:30 träffa bibi (och melli?) och dricka öl
ca 22:00 hämta packning, rycka ur alla kontakter, gå till philip

donnerstag
16:00 vara på flygplatsen
17:30-19:30 FLYGA TILL SCHWEDEN :D

1 Comments:

Blogger Sofia said...

Ha ha! Det låter lite som mina funderingar tycker jag! Oh the joys of living abroad. Det känns lite hämmande att köpa julklappar efter vikt. Men men, kan man inte lifta med tomten finns det inte mycket att göra. :P

21:11  

Post a Comment

<< Home