Monday, November 27, 2006

official kylie


köpte en kylie-kalender idag. det är snygga bilder i den, men ingen plats att skriva. snyggare så och jag skulle ändå inte skrivit på den. måste hitta en ny plats för marilyn bara. funderar på att hänga henne över soffan, men jag vet inte om det blir snyggt. eller kanske bredvid spegeln. kala väggar är svåra att "möblera". det blir tomt hur man än gör.

daniela åkte hem idag också. jag och tobi följde henne till tåget. fyra dar var lite lite för henne att vara här. hon hade så många att träffa att hon var på språng hela helgen. mycket att shoppa hade hon också. det var precis så hennes väska fick följa med flyget. så typiskt dig, daniela ;)

ikväll ska jag sova tidigt. av någon anledning är jag jätteseg och trött. visst, vi sov inte så mycket i helgen, men det brukar jag ju inte göra heller. fast lika trött som bibi är jag inte. gick in och sa hej till henne på jobbet. hon jobbar aldeles för mycket. såg ut som om det enda hon ville var att åka hem till sängen och sova. får se om vi hinner ses nåt i veckan. hon hör av sig i sånna fall. hoppas hon har tid. och ork...

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

kalendern ser mycket snygg ut ^^ eller så är det kylie som ser mycket snygg ut.. och fotografens prestation ser snygg ut.. och layouten och redigeringen.. hihi. du fattar vad jag menar ^^

11:07  
Anonymous Anonymous said...

Hahaha.. ja som vanligt.. jag tror att jag får ta med en helt tom väska nästa gång och ta en väska som inte väger så mkt så att jag kan gå ner mer.. Å kanske skicka hem saker med paket om jag köper fööööööööör mycket...Det var trevlig att träffas efter så lång tid! oh ja, det var många man skulle träffa och så han man inte med alla iallafalla.. KRAMKALAS

17:38  

Post a Comment

<< Home