Thursday, November 16, 2006

About smith

hyrde en ny film idag: about smith. tror dock inte jag kollar den ikväll. det blir för sent. jag var trött imorse när jag skulle till jobbet och igår somnade jag kanske halv två. har ju tid att se filmen imorrn. den måste lämnas tillbaka senast 23. det hinner jag ju lätt. philip kommer hem imorrn också. då kan vi se den tillsammans. om det blir som han vill och tror förstås, men det vet man ju aldrig med honom. fast han har TVÅ presenter med till mig. undrar vad det är. tihi. han har kanske lite dåligt samvete. han skulle bara vara borta över dan men blev kvar tre dar. jaja. imorrn kommer han nog hem. egentligen är det bra att vara lite ifrån varandra ibland...

min rygg är ond efter yogan. att det kan vara så jävla jobbigt att göra sånna simpla övningar. min kropp är verkligen inte gjord för att böja och vrida sig på det sättet. jag kommer ha sjuk träningsvärk imorrn. irk.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home