Tuesday, November 14, 2006

die familie stone

det är konstigt att vara hemma hos philip själv. när ingen annan är där. fast idag är det iallafall bättre än att vara hemma hos mig själv. här är mer hemma än där. jag har inte flyttat in ordentligt än. troligtvis kommer jag aldrig göra det. jag trivs inte så bra där som jag trodde jag skulle göra. kanske blir det bättre om jag är där lite mer. men det är alltid så tomt och tyst. inte min grej. hellre lite liv på täppan. och mindre stängda dörrar.

jag borde anordna nåt trevligt hemma hos mig nån dag. bjuda hem lite folk på te och musik eller så. det skulle vara roligt. kanske till helgen ^^

strax ska jag kolla film: the family stone. hoppas den är bra. tjejen i videobutiken rekommenderade den efter att ha rekommenderat ett antal filmer jag redan sett. bra videotek det där. de har alla bra filmer.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home