Saturday, November 25, 2006

KLICKKLACKKLUB


lämnade daniela åt sitt öde igår för att dra på hederlig tysk festkväll. hemma hos philip och henne var inte så mycket "los", men hense var där. honom har jag inte sett på evigheter. han hade odlat kort skägg. vid tvåtiden skjutsade julia oss (jag, philip och henne) till artteater för att se/höra andy dja. vi stod på gästlistan vilket var soft. tjejen som satt i kassan utbrast nåt när jag sa mitt namn. kanske "ah! die schwedin!", men jag vet inte. hörde inte så noga. blev stoppad av killen som sällskapade med kassatjejen. han påstod att vi träffats. jag mindes honom inte. i kanske tio minuter försökte han förklara för mig var och när vi setts. tillslut kom jag på när det var, men honom kom jag inte ihåg. fast det sa jag ju inte förstås. philip berättade sen att den killen anordnade själva partyt vi var på. och så har jag ett fan också. han är rolig. vi har träffats förut. han är kanske ett huvud kortare än mig och var ganska full. han tog mig i handen och skuttade iväg för att lägga bort min jacka. sen dansade han som om han var galen. philip stod i ett hörn och såg allmänt malplacerad ut. efter kanske en timme kom han med förslaget att ta en taxi hem. så istället för technodans blev det badkar. inte helt fel det heller :D

(och daniela lämnades inte åt nåt hemskt öde. hon fick min nyckel och ölade med sandra, tomas och tobi vid zülpicher halva natten)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home