Sunday, December 10, 2006

hej internet

jag har varit lite frånvarande från internet den senaste veckan eller så. egentligen bra. fast dåligt också. jag vet inte riktigt vad jag pysslat med istället. förra helgen var det iallafall fest som sig bör. lite strul med klubb i början. hamnade på werkstatt där varken jag eller bibi hade speciellt kul. när vi vid femtiden kom fram och in på gewölbe blev kvällen miket roligare. vi dansade och skrattade som sig bör. framåt morgonen tog vi promenad hem till innere kanalstrasse och andy resp. bibi & chrisi för efterfest. tyvärr hade chrissi släpat med lite freaks från werkstatt så vi gömde oss på bibis rum jag och bibi. fler och fler anslöt sig och vi hade riktigt trevligt. philip dök upp efter ett tag han med. det gjorde mig glad och de andra verkade mycket nöjda med hans sällskap de med. melli fick philips mössa i present, philip fick en glowstick i utbyte och en rumpa blev fotad (en manlig sådan. dock inte philips...). en mycket lyckad efterfest med andra ord :)

får se vad denna helg har att bjuda på. eftersom jag jobbade idag har helgen precis börjat. vi hade öppet mer än en timma extra. stor efterfrågan på babybodys såhär i juletider. folk har visst ingen fantasi. på tal om bebisar är detlef med barn. eller charlotte rättare sagt. hans flickvän. woho. i maj blire nypressad bebis. spännande. jag är glad för deras skull. mycket bebisskämt på jobbet nu. det är redan bestämt att han ska heta detlef jr. de vet att det är en han nämligen. man kunde inte missa snoppen på ultraljudsbilderna. iallafall miket roli! jag ser fram emot maj. måste komma på nån fin present att ge dem då. gärna nåt hemmabygge till hela familjen. har några månader på mig att fundera. nåt kan jag nog komma på.

schönes wochenende på er!

1 Comments:

Blogger meltphace. said...

sy en mjukisfisk!!!11 :D

14:16  

Post a Comment

<< Home