Thursday, December 21, 2006

nattmössan

inatt sov jag med mössan på. hade ingen lust att vakna fem på morgonen av att det är trettio grader i rummet så jag stängde av värmen trots de knappa 16,2 graderna. det blev lite kallt åt hjässan efter sisådär en timma så mössan åkte på. det var riktigt behagligt. mer nattmössor åt folket! kanske borde jag sy mig en. jag har ju ganska mycket resttyg som ligger och skräpar...

imorrn bär det av norröver. woho. det ska bli skönt att komma hem. för där är ändå fortfarande hemma. jag letar ny lägenhet också på tal om hem. detlef ska fråga den han hyr sin andra lägenhet av om det kanske finns nån liten billig etta i samma hus. det vore fint. det är ett bra område där han bor. vi får se hur det går. efter nyår ska jag leta lite själv jag med. en egen lägenhet skulle inte sitta helt fel nu. gärna med badkar. då skulle jag må :))))

god år och gott nytt jul !!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home