Friday, December 22, 2006

hemma?

blev hämtad på flygplatsen igår av hela familjen. åh vad glad jag blev!

var inne i "mitt i city" idag. det var stort och tomt. skönt att kunna strosa i affärer utan att behöva trängas. lyckades spendera 600 spänn på mindre än en halvtimma. jag är nöjd med mina inköp. en t-shirt, en tröja och ett par vantar. vi träffade fotografen som fotat emma också. han var trevlig, men ganska blyg och försiktig.

i övrigt har jag inte gjort så mycket idag. missade att träffa alice. det var dummers. måste ringa henne imorrn. kanske kan vi ses imorrn kväll istället. efter imorrn kommer det bli knappt om tid att träffa nån alls förutom släkt. fyra dagar jul. jobbigt. två dar skulle räcka mer än väl, men det går tyvärr inte. har packat in alla julklappar till emma idag. imorrn måste jag packa in de sista till mamma och pappa. emma köpte fint julklappspapper på lagerhaus med roliga tomtar på.

imorrn ska vi klä granen och göra julgodis. vi hade tänkt klä granen lite idag, men flera lampor i ljusslingan är trasiga så då gick det inte. måste köpa nya lampor (eller ny ljusslinga) imorrn. antar att mamma och pappa gör det innan jag vaknat.

nu ska jag gå och lägga mig. ska se om jag kan ställa ner värmen i mitt rum. det är för varmt för mig där. jag är inte van det längre. det är ju skönt, men lite obehagligt också... NITE!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home