Monday, December 25, 2006

God Jul

julafton är över. farfar och ninni var här tidigare idag och drack snaps och åt julmat. jag körde hem dem på kvällen. det var planerat så. jul utan snaps är ju ingen jul, eller hur? vi kollade kalle anka (alt. vi sov när kalle anka rullade på tvn) och i direkt anslutning delades julklapparna ut. emma fick flest, men alla var nöjda med sina julklappar. jag fick en efterlängtad extern hårddisk och som överraskning fick jag en webcam. råkade dock tappa bort alla mina bokmärken i mozilla när jag testade den. nån viktig grej för grafiken kraschade för en stund och datorn ville inte starta om sig. att döda den med knappen då var visst ingen bra idé...

tre dagar jul to go. hade hellre haft mer quality och slapp time med familjen...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home