Sunday, December 31, 2006

silvester aka. nyår

jag är i köln igen för den som missat det. nyår måste firas här. det bara är så ^^
ikväll blir det partaj hos dennis och marek. skivspelarna ska bäras över dit nångång under dagen. ingen fest utan djs liksom. philip har redan klargjort att han vägrar följa med på klubb. jag har inte bestämt mig än. det får natten avgöra.

inatt har jag sovit i soffan. hemma hos mig. tanken var inte att jag skulle somna, men man kan inte alltid råda över sånt. jag sov gott i alla fall ^^ hittade en nål i en av kuddarna nyss. tur att inte mitt öga hittade den inatt. det hade inte varit roligt. den kudden har numera sovförbud ett tag framöver.

nästa punkt på listan är att uploada alla bilder från jul på flickr så håll ögonen öppna. punkt två på dagordningen är att ladda alla batterier. vore tråkigt att stå utan varken mobilbatteri eller kamerabatteri inatt. fel dag för sånt.

gott nytt år och guten rutsch :D

0 Comments:

Post a Comment

<< Home