Saturday, June 23, 2007

long time, no see.

jag vet inte hur jag ska beskriva natten. art theater var sprängfylld av dansande, svettiga kroppar som fick dansgolvet inte bara att sjuda utan att våldsamt koka över. andy kolwes drog igång kvällen med nya plattor och en jävla massa drag och så fortsatte det natten igenom. när man trodde att dödsstöten kommit slog han till igen. och igen. och igen. gabriel anandas liveset fick besökarna att släppa de allra sista hämningarna. vid tretiden var temperaturen och luften i lokalen outhärdlig, men det stoppade inte den pulserande massan från att fortsätta sin svettiga orgie. jag undrar vart alla de här trevliga, dansgalna människorna gömmer sig i vanliga fall.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Wow! Det låter grymt!! I wish I was there. Föresten, läs på min blogg så får du reda på något roligt =) Jag undrar om jag skulle kunna få ditt tyska mobilnummer? Du kan ju skicka ett sms eller nått.. Hoppas vi ses snart igen, det var trevligt att träffa dig när du var här =) Kramar!

11:27  
Anonymous Anonymous said...

hm.. Det där såg väldigt lika ut som något som vi har "letat" efter. Fint var det! Vi ska träffa tyskar för vi ska ut till Ölme prästgård och äta med Anders familj, mormor & morfar och lite annat folk. Anders morfars familj hade en flicka hos sig på somrarna när han växte upp, ett krigsbarn. Hon kom från Tyskland och nu är hon och hennes familj i Sverige för att hälsa på. Kanske lite invecklat men där har du historien.. Vad roligt att du snart kommer hit med Phil! kram!!

08:56  

Post a Comment

<< Home