Thursday, October 25, 2007

co.nz

jag ar fortfarande po andra sidan jorden, inte langre i australien utan i nya zealand. anlande har redan for ca tre veckor sen, men har inte haft 'tid' att blogga not forran nu. jag hoppas ni foljt min resa po flickr istallet. dar har jag laddat upp bilder som aldrig forr. om du missat, kolla in min flickr NU!

idag ska vi traffa shirley och barry igen. goda vanner till min farmor sen 35 or tillbaka do hon var ute och reste. imorrn, fredag, ska vi ut och rora po flasket. ut och dansa alltso. jag har letat ut tvo klubbar. vi for val sloss om vilken det blir ;)

alicia har fott basta betyg po engelskakursen hittils. well done!

mina fotter ar lite blota. mina pony-sneakers torkar inte so fort. man skulle kunna saga att de inte torkar alls. inte bra att go runt med halvblota skor nar man ar stenforkyld. hoppas alice kom ihog att ta med mina andra skor. min vaska stor namligen hos henne.

hoppas europa inte ar allt for hostkallt. har ar det vorvader; sporegn och stormvindar vaxlas med vindstilla och strolande sol. harligt!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home