Wednesday, October 03, 2007

Sydney - D1

borjade dagen med trokigheter. ringde flygbolag, bokade och avbokade flyg. krongligt och dyrt ><>

egentligen var det lite for varmt for mig idag. sakert narmare 30 an 20 grader. tog mig en tur genom botaniska tradgorden och hittade den roliga fogeln jag sog i morse nar jag inte kunde sova (dumma fulla engelsman som snarkade varre an grisar). gick genom parken anda till operahuset. det var lite konstigt att sto dar bredvid. som att ha hamnat mitt i ett vykort eller so. tog lite kort po harbour bridge ockso. tanken ar dock att det blir broklattring imorrn eller po fredag. vi for se ;)

kopte en solhatt och tog boten till darling harbour. dar gick jag po akvarium och kollade in stora hajar, maneter, blackfiskar och koraller. spannande till tusen. tyvarr var inte salarna hemma, men jag hoppas po att se en hel del po nya zealand.

imorrn ska jag nog oka till stranden om det inte blir non broklattring, eller om det ar sjukt varmt precis som idag. go en surfkurs vore roligt. vi for se vad det blir.

po fredag bar det av till brisbane. dar stannar jag till den 9e do jag flyger over till auckland. skojigt!

over and out!

1 Comments:

Blogger meltphace. said...

jag vill också titta på stora bläckfiskar!!!11 :D
hoppas du har det bäst!

kramis & saknis!

07:34  

Post a Comment

<< Home