Tuesday, October 30, 2007

hong kong flygplats

mitt flyg hem ar redan 45 min forsenat. hoppas de orkar flyga in det. gor iofs jattemonga tog frankfurt-koln redan so tidigt po morgonen so det borde inte bli nogra problem. trokigt att komma hem senare bara.

hittade gratis internet po flygplatsen i hong kong so jag passar po att blogga lite. har fortfarande en hel del tid att slo ihjal. 2 timmar rattare sagt. hittade en fin klocka som jag funderade po att kopa. och psp ar lite billigare har. den nyaste slimmade versionen ar nogra hundra billigare an den gamla. kopte dock ingenting. sparar pengarna till skivspelare istallet. det blir min nasta stora investition. so ar planen i alla fall.

nu ska jag se till att fo mig lite i magen. jag ar konstigt nog jattehungrig. i auckland ar klockan fem po morgonen och jag borde inte vara ett dugg vaken. fick ju massa mat po flyget ockso. jaja. jag har ju inte sovit so mycket inatt. alltso idag. battre att sova po den europeiska natten so jag for val holla mig vaken i alla fall tills flyget lyft. det blir nog inga problem.

ser fram emot att komma hem. det ska bli jatteharligt. philip har bjudit in alla vora vanner imorrn kvall. jag ser fram emot att traffa alla igen. philip kommer och hamtar mig po hbf nar jag anlander dar vid ottatiden imorgon morgon. frogan ar om han ens ar vaken do...

over and out
/L

ps. om texten ser lite annorlunda ut beror det po att internet inte ville ladda alla knappar i blogger. kanske kan jag andra det sen om det skulle behovas...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home