Saturday, December 15, 2007

torsbykavaj & bullbak

idag har varit en lyckad dag förutom att jag inte gjort skolarbete som jag egentligen borde ha. jaja. ture på stan slutade med ca 70 euro mindre på fickan. köpte scartkabeln som planerat. den kostade dock mindre än 10. funderade på att köpa en dvd-spelare också, men jag kunde inte riktigt bestämma mig så jag ska sova på saken. fanns en för 45 euro och en för 69. skillnaden är att den dyrare kan spela divx, avi och mpeg. behöver jag det? båda är regionsfria, vilket ju kan vara bra, och de kan spela upp mp3, jpg och en massa andra format. kanske borde önska mig i julklapp...

iallafall landade jag såsmåningom på h&m. där hann jag på mindre än 20 minuter spendera runt 60 euro. köpte dock schyssta grejer som jag behöver. pullover stod på handlingslistan och det köpte jag en. såg en frän torsbykavaj också. med tumhål och hela paketet. jag tror den kan vara värd 30 eurosar. dock var den lite för kort i armarna så om jag vill ha den måste jag leta reda på en större storlek i nån av de andra filialerna. orka :/

nu ska jag sova. imorrn måste jag nämligen jobba igen. känns som det är det enda jag gör nu för tiden.

ojuste. höll på att glömma. jag bakade bullar idag också :D

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hej du! Vi ses säkert imorgon på Kölns gator och dricker glögg med alla tyskar! /Meg

10:26  

Post a Comment

<< Home